کاهش تنش آبی در برخی از روستاهای تفت

با تلاش جهادی و 24 ساعته پرسنل و پیگیری مدیرعامل شرکت آبفای یزد، بخش عمده ای از تنش آبی شهرستان تفت برطرف شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد؛ جلال علمدار مدیر عامل شرکت آبفای یزد گفت: باتوجه به مشکل کم آبی در روستاهای دهشیر و نصرآباد شهرستان تفت، تامین آب این دو روستا در اولویت کاری پرسنل شرکت آبفای یزد قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش جهادی و 24 ساعته پرسنل و پیگیری مدیران مجموعه خوشبختانه عملیات عمرانی خط انتقال آب به این دو روستا انجام و عمده مشکلات تنش آبی برطرف شد.

علمدار در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری جلسه مدیریت تنش آبی در شهرستان تفت اشاره کرد و گفت: در این جلسه که با حضور جمعی از مسئولانی استانی برگزار شد بر اجرای علملیات نصب تاسیسات، لوله گذاری، تعویض پمپ آب چاه و حفر و راه اندازی چاه جدید در این دو روستا تاکید شد.

وی در پایان اظهار کرد: باتوجه به شرایط اقلیمی و تنش آبی که در استان یزد با آن روبه رو هستیم انتظار میرود مردم قناعت پیشه یزد در امر صرفه جویی اقدامات لازم را انجام دهند.

گفتنی است مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان به همراه نماینده مردم شهرستان تفت در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری و بخشدار تفت از روند اجرای عملیات عمرانی انتقال آب بازدید کردند.

کد خبر: 1573
  تاریخ خبر : شنبه 20 خرداد 1402
 روابط عمومی
 99
  دیدگاه کاربران
کلیه حقوق این پورتال متعلق به شرکت آب و فاضلاب استان یزد می باشد

پشتیبانی : دفتر فناوری اطلاعات شرکت آب و فاضلاب یزد

DibaGroup (DCMS Prime)  |  Arvan