کاربر سایت
hamed.sadeghinejad@gmail.com
عضویت از چهارشنبه 27 اسفند 1399

سامانه 122

چهارشنبه 27 اسفند 1399
15:19:23

سامانه 122 تا چه ساعتی پاسخگوی خدمات مشترکین هستند؟

 
پاسخ‌های این موضوع
تعداد پاسخ‌ها: 1
کاربر سایت
احمد سرتیپ زاده
عضویت از شنبه 23 اسفند 1399
شنبه 30 اسفند 1399
07:25:12

در صورتیکه درخواست مربوط به اتفاقات یا شکایت یا پیشنهاد باشد در تمام روزها و 24 ساعت شبانه روز امکان پاسخگویی میسر می باشد

برای خدمات اخذ انشعاب جدید آب یا فاضلاب و خدمات پس از فروش مانند تعویض کنتور، تغییر نام، تغییر نوع مصرف، بررسی صورتحساب و سایر خدمات، ترجیحا در روزهای کاری از ساعت 7 الی 18 با شماره 122 تماس گرفته شود تا امکان برقراری ارتباط با کارشناسان مربوطه میسر باشد

کلیه حقوق این پورتال متعلق به شرکت آب و فاضلاب استان یزد می باشد

پشتیبانی : دفتر فناوری اطلاعات شرکت آب و فاضلاب یزد

DibaGroup (DCMS Prime)  |  Arvan