برای مشاهده نمونه فرم تکمیل شده اینجا کلیک کنید.

توجه : اطلاعات ارسالی نزد شرکت آب و فاضلاب یزد محفوظ است و در اختیار عموم قرار نخواهد گرفت.
فرم نظرسنجی سلامت اداری، فساد و حقوق شهروندی
1- کارکنان این شرکت به مردم به گرمی پاسخ میدهند.
2- زمانی را برای تحویل کار/ انجام بازدید تعیین کردند، به موقع انجام شد.
[3- برای راه افتادن کار و درخواستت بایستی به کارکنان و مسئولین این شرکت رشوه داد.]
4- کارکنان این شرکت در قبال ارباب رجوع اصلا احساس مسئولیت میکنند.
5- اگر رفتار غیرقانونی کارکنان/ مدیران این شرکت را در سامانه شکایات ثبت کنم، پیگیری می شود
6- به نظر، فرایندی که برای گردآوری انتقادات و پیشنهادات مردم در این شرکت طراحی شده، مفید است.
7- هر اطلاعاتی در مورد این شرکت و تقاضا/درخواست/شکایت داشته باشم به راحتی میتوانم در پایگاه الکترونیکی (وب سایت) آن بیابیم.
8- تلفن، نمابر و پست الکترونیکی شرکت را توانستم به راحتی از طریق پایگاه الکترونیکی (وب سایت) شرکت پیدا کنم.
9- قوانین و مقررات شرکت ساده و قابل فهم است.
10 - هر موقع با شرکت تماس گرفته ام، کارکنان به موقع سرکار حاضر بودند.
11- کارکنان این شرکت، اسناد و مدارک مربوط به درخواست/شکایات را به دقت بررسی می کنند.
12 - پاسخی که کارکنان این شرکت دادند حتی پاسخ منفی ، برای من قانع کننده بود.
13 - متقاضی هر خدمتی از این شرکت باشم، می توانم به راحتی از پایگاه الکترونیکی (وب سایت) اقدام کنم.
14-  فرم های مرتبط با خدمت به راحتی در پایگاه الکترونیکی (وب سایت) این شرکت در دسترس است.
15- برخورد کارکنان/مدیران این شرکت نشان میدهد ایشان در مبارزه برای فساد عزم جدی دارند.
16-    از چه طریقی اقدام به دریافت انشعاب کرده اید؟
17-      ایا پیمانکاران نصب انشعاب آب و فاضلاب ( تا محل کنتور آب و یا سیفون فاضلاب ) از شما درخواست وجه کرده اند؟ 
18-    میزان رضایت خود را نسبت به:عملکرد، دقت و نحوه برخورد مامورین بیان کنید:
19-    برای پرداخت  آب بها از چه شیوه ای استفاده میکنید؟
20-    آیا در سال گذشته برای شما اشتباهی در زمینه قبوض و نحوه محاسبه آب بها رخ داده است؟
21- آیا در سال گذشته با قطعی آب مواجه بوده اید؟
22-    مدت زمان قطع آب در آخرین دفعه چند ساعت بوده است؟
23-    آیا می دانید هنگام بروز حادثه آب و فاضلاب  باید با شماره  122 تماس بگیرید؟ (در صورتیکه  جواب شما بلی ا ست به سایرسوالات پاسخ دهید)
24-    آیا تماس با سامانه 122 در رفع مشکل شما تاثیرگذار بوده است؟ به نتیجه رسیده اید؟
25-آیا برای انجام کار خود به سفارش و توصیه متوسل شده اید؟
26-    آیا اطلاع رسانی و راهنمایی لازم به صورت شفاف و دقیق در اختیار شما گذاشته شده است؟
27-    به چه میزان از نحوه برخورد کارشناسان مرکز 122 رضایت دارید؟
28-    موضوع  تماس شما  مربوط به کدام حوزه بوده است؟
 
کلیه حقوق این پورتال متعلق به شرکت آب و فاضلاب استان یزد می باشد

پشتیبانی : دفتر فناوری اطلاعات شرکت آب و فاضلاب یزد

DibaGroup (DCMS Prime)  |  Arvan