دو مقاله پژوهشی با عنوان های« اثرات نصب شیرالکترونیکی و سایه بان کولر در مصرف آب » و « مدیریت فشار در شبکه توزیع روش کارآمد در جهت کاهش هدررفت واقعی » توسط همکاران آبفای یزد تدوین و در اولین همایش مدیریت مصرف و هدررفت آب ارائه شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد : این مقاله ها توسط سیاوش پاکدل مدیر دفتر مدیریت مصرف و کاهش آب بدون درآمد شرکت و عاطفه صحتی کارشناس مدیریت مصرف تهیه و تدوین شده است و پس از پذیرش  ، این مقالات در همایش ارائه گردیدند.

در این همایش که با حضور قائم مقام وزارت نیرو و مدیر عامل و معاون بهره برداری شرکت مهندسی آبفا ی کشور برگزار شد ، مدیر کل مدیریت مصرف ،خدمات مشترکین و کاهش آب به حساب نیامده شرکت مهندسی ،شرکت  آبفای شهری استان یزد را به عنوان یکی از شرکت های برتر در زمینه کاهش آب بدون درآمد معرفی نمود .

بیش از ۲۰۰ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده بود که در نهایت پس از بررسی کمیته علمی ۳۶ مقاله برای سخنرانی و ۱۲۰ مقاله نیز در قالب پوستری برای حضور در همایش پذیرفته شد. 

اولین همایش ملی مدیریت مصرف و هدر رفت آب با همکاری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و دانشگاه شهید بهشتی در محل پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور برگزار شد.

    پنجشنبه 7 دی 1396     |     461 | | دریافت فایل
کلیه حقوق این پورتال متعلق به شرکت آب و فاضلاب استان یزد می باشد

پشتیبانی : دفتر فناوری اطلاعات شرکت آب و فاضلاب یزد

DibaGroup (DCMS Prime)  |  Arvan